25 вересня 2013 року на базі Макарівського НВК "ЗОШ І-ІІІ ступенів - природничо-математичний ліцей" відбувся семінар-практикум для вчителів образотворчого та музичного мистецтв, художньої культури. Сьогодні мистецтво в системі сучасної освіти розглядається як суттєвий компонент загальної освіти школяра. Його могутній пізнавальний і виховний потенціал пов’язаний із естетичною природою, завдяки якій осягаються найскладніші процеси духовного життя людини, її внутрішнього світу. Сучасне навчання, і мистецьке, зокрема, в закладах освіти району викладається на засадах особистісно-орієнтованого і компетентнісного підходів, визначених в основних нормативних документах освіти - Державних стандартах, навчальних планах, програмах, методичних та навчально-методичних посібниках, які в своїй роботі використовують вчителі образотворчого та музичного мистецтв, художньої культури. В ході семінару розглядалися питання: 1. Особливості реалізації змісту освітньої галузі "Мистецтво" у 2013/2014 н.р. 2. Ознайомлення з пакетом нових нормативно-правових документів щодо розвитку освіти України, Київської області, Макарівського району. а) Указом Президента України від 25.06.2013 року № 344/2013 "Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року" б) Указом Президента України від 12.03.2013 року №128/2013 "Про національний план дій на 2013 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010-2014 роки "Заможне суспільство, конкурентноспроможна економіка, ефективна держава" в) Проектом розпорядження Кабінету Міністрів України "Про затвердження плану заходів з реалізації Національної стретегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року" г) Специфікою викладання предметів "Образотворче мистецтво", "Музичне мистецтво" у 1-2 класах та 5 класах у 2013/2014 н.р. д) Особливостями оцінювання навчальних досягнень учнів у процесі вивчення мистецьких дисциплін Рекомендовано: З метою відродження Національних традицій, духовного розвитку особистості, використовуючи систему навчання і виховання учнів через активну художню діяльність і творче самовираження у сфері народного мистекцтва. 1. Провести засідання шкільних методичних об’єднань вчителів образотворчого та музичного мистецтв, художньої культури з метою вивчення нормативно-правових документів та використання їх в навчально-виховному процесі. 2. Обговорити проект концепції профільного навчання в старшій школі. 3. Проаналізувати навчально-методичне забезпечення мистецьких дисциплін за новими Державними стандартами початкової та базової, та повної загальної середньої освіти. 4. Ознайомитися з умовами проведення мистецького конкурсу "Золотий пензлик" та прийняти в ньому активну участь. 5. Використовувати в навчально- виховному процесі здобутки кращих вчителів області, району в галузі народної творчості. 6. Поповнити банк даних навчально-методичного забезпечення з фольклору регіону (Макаріського району) та декоративно-прикладної діяльності. 7. Поновити сайт КОІПОПК "Мій кращий урок" поурочними розробками занять із елементами народознавства з предметів образотворчого та музичного мистецтв, художньої культури.
Методист РМК Українець Н.М.
|