Неділя, 05.05.2024, 22:45
Вітаю Вас Гість | RSS

РАЙОННИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

ВІДДІЛУ ОСВІТИ МАКАРІВСЬКОЇ РДА

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 166
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Головна » 2014 » Лютий » 5 » ДО УВАГИ КЕРІНИКІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ РАЙОНУ!!!
18:33
ДО УВАГИ КЕРІНИКІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ РАЙОНУ!!!
Методичні рекомендації щодо виконання Листа МОН України від 28.01.2014 р. №1/9-72 "Про недопущення перевантаження учнів початкових класів надмірним обсягом домашніх завдань". 
Домашні завдання - важлива і невід’ємна частина навчального процесу. Обсяг домашніх завдань повинен залежати від темпу й ритму роботи учнів, їх загального навантаження роботою цього й наступного навчального дня. Хочу нагадати вчителям 1 класів. що у 1 класі домашні завдання НЕ ЗАДАЮТЬСЯ! У 2-4 класах обсяг навчального матеріалу орієнтовно повинен становити чверть обсягу виконаного на уроці. Згідно з рекомендаціями МОНмолодьспорт України витрати часу на виконання домашніх завдань з усіх предметів (в тому числі іноземної мови) у 2 класі не повинні перевищувати 45 хв., у 3 - 1 год. 10 хв., у 4 - 1 год. 30 хв. Домашнє звадання не рекомендовано задавати на канікули, вихідні та святові дні. Слід зауважити, що важливо правильно організувати запис учнями молодших класів домашнього завдання в щоденник. Письмові завдання повинні бути записані вчителем на дошці, а учні під керівництвом учителя зазначають їх у щоденнику. Зауважу, що шкільний щоденник як засіб спілкування з учнями і батьками має бути інструментом заохочення, нагадування, запрошення, оцінювання, але ні в якому разі не покарання чи приниження. 
Як правило, учням початкової школи вчителі повинні задавати тренувальні завдання типу: прочитати, вивчити, розв’язати, списати. Обов’язково потрібно як найчастіше використовувати диференційовані домашні завдання (час від часу деяким учням зовсім не давати домашніх завдань; окремим дітям як заохочення пропонувати самим визначити своє домашнє завдання; широко використовувати вибір домашнього завдання з 2-3 варіантів). Успішне виконання домашніх завдань, багато в чому залежить від взаємозв’язку між учителем і батьками. Хочу зауважити, що відсутність контакту, єдиних вимог школи й родини найболючіше позначається на першокласниках. Рекомендую на батьківських зборах розглянути наступні питання: Як допомагати першокласникові у навчанні?, Якою мірою і чи всім дітям потрібна допомога?, Як перевіряти домашні завдання?
Дуже важливо переконати батьків, що нічого не варто робити за дитину. Прошу вчителів початкових класів до цих рекомендацій поставитися з усією серйозністю.

Методист РМК Українець Н.М.
Переглядів: 603 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Лютий 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728
Перехід на головну