П`ятниця, 03.05.2024, 10:30
Вітаю Вас Гість | RSS

РАЙОННИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

ВІДДІЛУ ОСВІТИ МАКАРІВСЬКОЇ РДА

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 166
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Головна » 2013 » Листопад » 1 » Психолого – педагогічний семінар керівників ЗНЗ: "Інклюзивна освіта: різні можливості – рівні права"
17:04
Психолого – педагогічний семінар керівників ЗНЗ: "Інклюзивна освіта: різні можливості – рівні права"
29 жовтня 2013 року на базі Макарівського НВК «ЗОШ І – ІІІ ст. – природничо – математичний ліцей» відбувся психолого – педагогічний семінар керівників ЗНЗ з теми: «Інклюзивна освіта: різні можливості – рівні права».

Головна мета інклюзивної школи – дати усім учням можливість повноцінного соціального життя, активної участі в житті колективу, забезпечити взаємодію учасників групи, турботу одне про одного як членів співтовариства.
Завдання інклюзивної освіти полягає в організації навчально – виховного процесу, який задовольняв би освітні потреби усіх дітей; розробці системи надання спеціальних освітніх і фахових послуг для дітей з особливими освітніми потребами; створенні повноцінного клімату в шкільному середовищі.

На семінарі були висвітлені пиання:
1.           Психолого – педагогічні засади в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.
Попченко Н.П. – практичний психолог Бишівської ЗОШ І – ІІІ ступенів
 
2.           Формування толерантного відношення учнів до дітей з особливими освітніми потребами
Садковська Н.С. – практичний психолог Макарівського НВК «ЗОШ І – ІІІ ступенів – природично – математичний ліцей»
Підсумок семінару «вільний мікрофон»: Рівний доступ до якісної освіти.


Методичні рекомендації щодо впровадження інклюзивної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах

  • продовжити систематичне обговорення питань стосовно інтегрованого та інклюзивного навчання на нарадах, виховних годинах (орієнтовні теми: «Інклюзивна освіта: проблеми та перспективи», «Уроки Доброти і Милосердя», «Школа – зручна для всіх», «Дивись на нас, як на рівних»);співпрацювати з представниками реабілітаційних центрів, соціальних служб, медичних установ; 
  • відвідувати заходи, на яких розглядаються питання щодо особливостей організації навчально-виховного процесу для дітей з особливими освітніми потребами;
  • включати в плани методичних об’єднань питання щодо специфіки роботи з дітьми з особливими потребами (результатами засідань можуть бути методичні рекомендації, буклети, бюлетні, інформаційні листівки);
  • створити творчі групи вчителів або міждисциплінарні команди, до складу яких входили б психолог, соціальний педагог, класні керівники;
  • зробити добірку спеціальних програм та підручників, наочних та дидактичних матеріалів, підшивки газет, журналів;
  • поповнювати інформаційний розділ «Радимо прочитати, ознайомитись» на стенді «Методичний куточок» матеріалами про інклюзивне та інтегроване навчання;

Переглядів: 691 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Листопад 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Перехід на головну