23 квітня 2015 року на базі Кодрянського НВО «ЗОШ I-III ступенів - дитячий садок» відбувся семінар-практикум учителів світової літератури з теми: «Діалогічне навчання в дії».
У ході семінару були розглянуті питання ролі діалогу у формуванні образної картини світу учнів засобами художньої літератури, організації дослідницької діяльності учнів у процесі вивчення світової літератури.
Учасники семінару відвідали уроки вчителів школи: урок позакласного читання у 7 класі за повістю Б. Васильєва «А зорі тут тихі…» (вчитель Трохимчук К. П.),
а також фрагменти уроків у 8 класі з теми: «Заглиблення в людську психологію,поетизація людини та краси її почуттів, оспівування кохання в сонетах Вільяма Шекспіра» та 9 класі з теми: «Трагічний гуманізм Гоголя в зображенні долі «маленької людини» в повісті «Шинель» (вчитель Галицька Г. С.).
У методичному арсеналі вчителів світової літератури розмаїття форм в організації роботи з літературним твором, в судженнях про художній текст. Це актуалізація первинного читацького сприйняття, розповідь учителя, повідомлення учнів, евристична бесіда, інсценізація, самостійна робота, «інтерв’ю» з письменником та інші види творчих завдань.
Діалог надає змогу вчителеві вирішувати такі завдання:
- розвивати почуття і мислення школярів, їхню читацьку культуру та творчі здібності;
- сприяти самореалізації учнів завдяки виявам власного роздуму і чуття;
- вчити учнів уникати конформізму, сліпого наслідування чужих ідей і суджень;
- виховувати в учнях такт і толерантність до точки зору інших.
|